آیت الله دکتر حسینعلی سعدی ریاست دانشگاه امام صادق (ع) به مناسبت روز پرستار با حضور در بیمارستان بهمن با پرستاران دیدار صمیمانه ای داشت و برای تشکر از زحمات کادر درمان و پرستاران در روزهای سخت به منظور تشکر به پرستاران فداکار شاخه گلی تقدیم کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهمن، صبح امروز ریاست دانشگاه امام صادق(ع) با دکتر نورمحمدی ریاست بیمارستان بهمن هم دیدار جداگانه ای داشت . این دیدار فرصت مناسبی بود تا از نزدیک حاصل زحمات کادر درمان و پرستاران را مشاهده کند.

دکتر سعدی در گفتگو با  روابط عمومی بیمارستان بهمن گفت: پرستاران در روزهای کرونا خوش درخشیدند و یکی از برگ های زرین ایران اسلامی را به نام خود ثبت کردند.

وی ادامه داد: امید است نقش آفرینی کادر پرستاری در دولت محترم آقای رئیسی بیشتر مورد توجه قرار گیرد و نگرانی های حوزه معیشتی شان زودتر برطرف شود.

ریاست دانشگاه امام صادق(ع) در این دیدار صمیمانه بیان کرد: لازم است تا  اشتغال این قشر زحمتکش در صدر اولویت ها قرار گیرد تا در زندگی شخصی و کاری شان با مشکلات کمتری رو به رو باشند و تمام توان خود را برای درمان و بهبودی بیماران به کار گیرند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وظیفه انسانی و شرعی ما ایجاب می کند که از زحمات جهادی پرستاران تشکر کنیم و روزهای سخت کرونا را از یاد نبریم که چه فداکارانه جان برکف در میدان مبارزه با این ویروس مرگبار حضور پیدا کردند.