دکتر نورمحمدی ریاست بیمارستان بهمن در مراسم روز پرستار به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) در جمع پرستاران به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهمن، صبح امروز در سالن همایش های بیمارستان بهمن رییس بیمارستان بهمن از  پرستاران نمونه تقدیر و تشکر به عمل آورد و در این مراسم گفت: در طول مدتی که در خدمت پرستاران این بیمارستان بودیم جز همدلی و همیاری از این قشر زحمتکش چیزی ندیدم و شاهد همدلی های صمیمانه آنها در بخش های درمانی مختلف بودم .

دکتر نورمحمدی در ادامه افزود: پرستاران بخش های مختلف بیمارستان بهمن دست به دست دادند تا بیمارستان را به سطح شایسته خود برسانند.

ریاست بیمارستان بهمن با اشاره به همدلی پرستاران برای ارتقای بیمارستان در سطوح مختلف بیان کرد: به منزله قدردانی از زحمات پرستاران در روز پرستار تصمیم گرفتیم این ویژه برنامه شاد را برگزار کنیم تا از زحمات شان تقدیر و تشکر شود.

وی ضمن تبریک این روز به پرستاران افزود: سال هاست در کمال همکاری توانستیم در برابر مشکلات دوام بیاوریم به خصوص در دوران کرونا اگر پرستاران نبودند نمی توانستیم این برهه را به خوبی مدیریت کنیم.

دکتر نورمحمدی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در دوران کرونا برنامه ای به منزله تشکر از پرستاران نداشتیم سعی برآن بود تا وضعیت کرونا به حد مطلوب و ثبات برسد تا بتوانیم از زحمات کادر درمان تشکر کنیم. روز پرستار فرصت مناسبی شد تا از پرستاران زحمتکش تقدیر کنیم که در دوران کرونا در بیمارستان بهمن سخت کار کردند و خوش درخشیدند.

وی در ادامه افزود: امید است با همین روند ایده آل پیش برویم تا محیط امنی را داشته باشیم و بتوانیم محیط ایمن تر و بهتری را ایجاد کنیم و با این تیم از همکاران که مانند یک زنجیره به هم متصل هستیم و من عضو کوچکی از آنها هستم به شرایط ایده آل تر دست پیدا کنیم.