کارگاه آموزشی ایمنی و اطفای حریق توسط آتش نشانی تهران در بیمارستان بهمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهمن، روز شنبه 20 آذر ماه یک کارگاه آموزشی برای پرسنل بیمارستان بهمن توسط کارشناسان آموزش ایمنی و اطفای حریق ایستگاه 25 آتش نشانی برگزار شد و پرسنل بیمارستان در طول مدت دو ساعته به صورت تئوری و عملی عملیات اطفای حریق و آتش سوزی را فراگرفتند.

حسن نجف زاده در گفتگو با روابط عمومی بیمارستان بهمن درباره این کارگاه آموزشی گفت: امید است چنین آموزش ها و تمریناتی تداوم لازم را داشته باشد تا کادر اداری و پرسنل بیمارستان بتوانند در مواقع رو به رو شدن با بحران هایی مانند آتش سوزی در محیط بیمارستان عملکرد به موقعی از خود نشان دهند.

وی در ادامه افزود: بالا بردن آگاهی پرسنل بیمارستان سبب افزایش ایمنی در محیط کار می شود و باید تلاش کرد تا بهداشت ایمنی در محیط های شغلی افزایش پیدا کند و با چنین آموزش هایی ایمنی در شهر نیز بالاتر می رود.

نجف زاده تصریح کرد: آموزش اطفای حریق در محیط های شغلی سبب می شود فرهنگ ایمنی رشد یافته و افراد بتوانند در مقابل حوادث ایستادگی کرده و کمتر شاهد اتفاقات تلخ و ناگوار باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این کارگاه آموزشی دو ساعته به درخواست مسئولان اچ اس دی بیمارستان بهمن صورت گرفت و کارمندان و پرسنل آموزش های لازم را دیدند.