تجلیل از خانه های بهداشت، کارگری برتر، کارفرمایان سلامت محور و شوراهای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه شدگان در روز سه شنبه 17 اسفند ماه از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ساختمان وزارت خانه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهمن، در حاشیه این مراسم ملی عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پایگاه سلامت بیمارستان بهمن مستقر در این نمایشگاه بازدید به عمل آورد و با توجه به اینکه بیمارستان بهمن به عنوان بیمارستان سلامت محور شناخته شده است کارشناسان حاضر در پایگاه سلامت در حضور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی توضیحاتی را ارائه دادند.

کارشناسان واحد ایمنی و بهداشت حرفه ای بیمارستان بهمن در این نمایشگاه در خصوص ارتقای ایمنی و سلامت شغلی کارکنان بیمارستان توضیحاتی دادند و بیان داشتند که در بیمارستان بهمن واحد بحران تمام اقداماتی که نیاز است برای پیشگیری و کاهش عواقب بحران انجام می دهند.

لازم به ذکر است از جمله اقداماتی که در بیمارستان بهمن انجام می شود اندازه گیری آلاینده سنجی به صورت سالیانه و اقدامات اصلاحی است که حداکثر آلاینده ها را کاهش داده تا برای سلامت شاغلین این مرکز درمانی مشکلی ایجاد نشود.

همچنین از جمله کارهای اصولی که در بیمارستان بهمن انجام می شود و در راستای ارتقای سلامت پیش می رود می توان به ارزیابی ریسک و پیشگیری از حوادث ، کنترل آتش سوزی ، معاینات سلامت شاغلان که به صورت دوره ای در بیمارستان بهمن اجرا می شود اشاره داشت .

همچنین در خصوص بحران هم برنامه های خاصی در بیمارستان بهمن اجرا می شود تا بهترین اقدام اصلاحی برای پیشگیری از وقوع حوادث را داشته باشند.از سوی دیگر طرح eop یا طرح واکنش در شرایط اضطرار در بیمارستان بهمن انجام می شود که در آن طرح کلیه فعالیت هایی که مسئولین تیم واکنش در شرایط اضطرار باید در مواقع بحران اجرا کنند مشخص شده و تحت اوامر مدیرعامل و ریاست  بیمارستان دکتر سیدفخرالدین نورمحمدی قابل اجراست و کارکنان در مواقع بحران تمام کارهایی که مربوط به خودشان است را می بایست انجام دهند.در بیمارستان بهمن برگزار شد