پایگاه سلامت بیمارستان بهمن به مناسبت روز جهانی بهداشت در لابی این مرکز درمانی برگزار شد و بروشورهایی با محتوای علمی که به منظور ترویج سبک زندگی سالم تهیه شده بود بین مراجعه کنندگان پخش شد تا با مطالعه این نکات کلیدی در راستای کیفیت زندگی مطلوب به آگاهی لازم برسند.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهمن، با توجه به اینکه ۱۸ فروردين ماه روز جهانی بهداشت در نظر گرفته شده است سازمان جهانی بهداشت برای حفظ سلامت انسان ها و کره زمین با شعار سیاره ما سلامتی ما توصیه هایی در راستای سبک زندگی بهتر ارائه کرده تا انسان ها و کره زمین از خطرات مصون بمانند.

 

از سوی دیگر توجه به هوا، آب و غذای پاکیزه سبب می شود تا انسان از ابتلای به بیماری های خطرناک دور باشد و این بیماری های کشنده جان انسان ها را تهدید نکند.

 

به علت بیماری کرونا و با توجه به اینکه یک سیاره به این ویروس آلوده شده است بیماری هایی مانند آسم، بیماری قلبی ، سرطان ها و .... در حال افزایش است بنابراین باید اقدامات فوری برای حفظ سلامت انسان و کره زمین صورت گیرد بنابراین توجه و پرداختن به هوا، آب و غذای پاکیزه سبب افزایش سلامت انسان می شود.

 

متاسفانه در جهان سالانه انسان های زیادی بر اثر ابتلا به بیماری های عفونی، هپاتیت، سرطان و.... جان خود را از دست می دهند که تاثیرات آب و هوایی ، مصرف دخانیات و هوای آلوده نیز از عوامل ابتلای به این بیماری ها به حساب می آید.