مراسم روز جهانی بهداشت دست با حضور کلیه مدیران، مسئولین و کارکنان بالینی و اداری و پشتیبانی در سالن همایش های این مرکز درمانی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهمن، صبح روز یک شنبه 18 اردیبهشت ماه دکتر سیدفخرالدین نورمحمدی مدیر عامل و رییس بیمارستان بهمن به همراه تیم مدیریتی این مرکز درمانی در سالن همایش ها حضور یافته و در مراسم روز جهانی بهداشت دست شرکت کردند.

 

دکتر نورمحمدی با اشاره به اینکه شستشوی دست به عنوان ساده ترین ، مهم ترین و کم هزینه ترین راه برای پیشگیری از انتقال بیماری ها است گفت: با رعایت بهداشت دست یعنی شستن و ضدعفونی کردن دست ها می توان  عفونت های ناشی از ارائه مراقبت های بهداشتی درمانی را کاهش داد .

 

مدیر عامل و رییس بیمارستان بهمن در این مراسم در ادامه تصریح کرد: بهداشت دست فقط شستشوی دست ها نیست بلکه بکارگیری اصول درست در بهداشت دست نیز باید مورد اهمیت قرار گیرد و برای فرهنگ سازی این مهم نیازمند آموزش های مستمر هستیم.

 

لازم به ذکر است  در ادامه این مراسم فرناز مستوفیان کارشناس مسئول ایمنی بیمار معاونت درمان وزارت بهداشت در خصوص فرهنگ ایمنی بیمار و فرهنگ سازمانی به سخنرانی پرداخت و در خصوص آموزش های بهداشتی توام با بهداشت دست مباحثی را مطرح کرد.

 

در این مراسم کلیپ های آموزشی که نشاندهنده روش های صحیح رعایت بهداشت دست بود برای شرکت کنندگان و حاضران در این مراسم پخش شد و از پیشگامان رعایت بهداشت دست تقدیر بعمل آمد و به رسم یادبود به آنها هدایایی اعطا شد.

 

 در بخش پایانی این مراسم هم بین پرسنل بیمارستان مسابقه ای برگزارشد و به برندگان جوایزی تعلق گرفت.

برای مشاهده فیلم خبر روی لینک زیر کلیک نمایید

https://www.aparat.com/v/q3hwA