به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهمن، روز سه شنبه 27 دی ماه مانور تریاژ دولایه تنفسی با اعضای تیم بحران و بلایای این مرکز درمانی در بخش اورژانس برگزار شد.

در این مانورعملی ، اعضای مرتبط با موضوع مانور طبق چارت فرماندهی حادثه حضور داشته و هر کدام به وظایف خود در مواجهه با بحران عمل کردند.

دبیر بحران بیمارستان بهمن در خصوص این مانور توضیحاتی داد و گفت: طبق بخشنامه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران مانور تریاژ دولایه تنفسی جهت آمادگی خدمت به بیماران کرونایی برگزار شد . با توجه به اینکه در تاریخ 25 دی ماه مانور دورمیزی با حضور اعضای چارت فرماندهی حادثه تشکیل شد در آن جلسه آموزش و تمرین دورمیزی کارکنان اورژانس و پزشکان اجرا شد و پیرو آن در تاریخ 27 دی ماه سالجاری مانور عملیاتی تریاژ دولایه در بخش اورژانس با حضور اعضای چارت فرماندهی حادثه اجرا گردید.

خانم فرهمند در ادامه بیان کرد: در پایان مانور عملیاتی جلسه Hot Wash برگزار شد  و در آن فرمانده حادثه و مدیریت محترم پرستاری ، نقاط قابل بهبود و نقاط ضعف این مانور آموزشی را بیان کرد و مقرر شد ، افرادی که در مانور شرکت داشتند به عنوان نماینده پرسنل اورژانس ، آموزش را به کارکنان انتقال دهند تا هنگام برخورد با بیماران عفونی و واگیردار طبق پروتکل ها و بخش نامه های ابلاغی عمل کنند.