دیدار صمیمانه سوپروایزران با مدیریت بیمارستان بهمن

صبح روز دوشنبه 23 اسفندماه در سالن جلسات بیمارستان بهمن دیدار پایان سال سوپروایزران بخش های مختلف با دکتر سیدفخرالدین نورمحمدی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهمن ، در این دیدار صمیمانه سوپروایزران بخش های مختلف حضور داشتند و دکتر نورمحمدی مدیر عامل و ریاست بیمارستان در جمع همکاران ضمن خسته نباشید و تشکر از زحمات یکایک آنها گفت: در جریان تمام امور مربوط به پرسنل قرار دارم و از مشکلات و سختی همه نیروها مطلع هستم. وظیفه خود می دانم به عنوان ریاست بیمارستان هر نیرویی که به درستی به وظایف خود عمل می کند را از همه جنبه ها مورد حمایت قرار دهم و رضایت مندی پرسنل زحمتکش بیمارستان بهمن در همه بخش ها سبب رضایت مندی می شود.

 

ریاست بیمارستان بهمن در ادامه افزود: در طول این مدت همکاری سعی مان بر آن بوده تا تغییرات اساسی که بیمارستان را به اوج می رساند را انجام دهیم  که خوشبختانه به این مهم دست یافتیم و با گسترش فضای صمیمانه و دوستانه این هدف را دنبال خواهیم کرد.

 

دکتر نورمحمدی برای ورود به سال 1401 برای سرپرستاران و  خانواده های شان آرزوی سلامتی کرد و افزود: برای تمام  نیروهای بیمارستان بهمن آرزو دارم سال نو را با شادی و سلامتی آغاز کنند و از سوی دیگر خوشحال می شوم که پرسنل مشکلات شان را با من در میان گذارند . دفتر من همیشه به روی این عزیزان باز است و این امر سبب پیشرفت و ترقی بیمارستان نیز خواهد شد .

 

وی خاطر نشان کرد: پرسنل کارآمد که به وظایف خود آگاه هستند و به آن عمل می کنند  همیشه از سوی من مورد حمایت قرار می گیرند  و ما نیز تلاش می کنیم با ایجاد محیطی امن  برای نیروهای بیمارستان آنها بتوانند با حس رضایت و امنیت به وظایف خود بپردازند.

در ادامه این جلسه دکتر مهری حجت دوست مدیر داخلی بیمارستان بهمن گفت: در این 7 ماه که در خدمت بیمارستان بودم و همکاری ام را با دکتر نورمحمدی آغاز کردم بهترین تجربه کاری ام به شمار می رود. امید است در سال جدید بتوانیم پر انرژی تر و مفیدتر در کنار یکدیگر کار کنیم و بیمارستان را از همه لحاظ به مراتب عالی برسانیم.

 

مدیر داخلی بیمارستان بهمن ضمن تشکر از همکاری صمیمانه سرپرستاران و همه پرسنل با آرزوی سلامتی و شادکامی در سال نو افزود: امیدوارم با تلاش و همت شما عزیزان در سال جدید رضایتمندی بیماران را بالاتر ببریم و هر بیماری که به بیمارستان بهمن مراجعه می کند با خاطره ای خوش و رضایت کامل از ما سخن گوید . این مسئله نیازمند ارتقای دانش و آگاهی در سال جدید است. از این رو سعی می کنیم در سال جدید مدیریت مشارکتی را افزایش داده و و برای پیشرفت سازمانی آموزش های بیشتری ارائه دهیم .

منیژه مولایی مدیر پرستاری در این جلسه ضمن تشکر از حمایت های دکتر نورمحمدی مدیرعامل بیمارستان بهمن  گفت: حمایت های بی وقفه مدیریت سبب می شود نه تنها بیمارستان به مراتب عالی برسد بلکه همکاران زحمتکش هم به خوبی کارشان را انجام دهند. من به نوبه خود از زحمات تمام پرسنل که در دوران کرونا سخت کار کردند تشکر می کنم با توجه به اینکه دوران کرونا شرایط استرس زایی بود سرپرستاران توانستند با کمبود نیروی انسانی که مواجه بودند به خوبی مشکلات را مدیریت کنند و امید است سال نو با پایان کرونا همراه باشد و سال جدید خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم .

 

در پایان این دیدار صمیمانه سوپروایزرها هدایایی را  به دکتر سیدفخرالدین نورمحمدی، دکتر مهری حجت دوست، منیژه مولایی و بیتا ایوانپور سورپروایزر بالینی تقدیم کردند.