9 مارس برابر با  18اسفندماه مصادف با روز جهانی کلیه است . هدف اصلی از نام گذاری و بزرگداشت روز جهانی کلیه در دنیا، بالا بردن سطح آگاهی مردم از اهمیت کلیه ها و کاهش رفتارهای خطرناک برای سلامت کلیه ها است۰

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهمن، بخش دیالیز این مرکز درمانی به منظور ارائه خدمات بهتر به بیماران دیالیزی که در اثر نارسایی مزمن کلیه برای ادامه حیات مجبور به دیالیز هستند پس از تشخیص نهایی ازسوی دانشگاه علوم پزشکی ایران بر اساس محل زندگی بیماران به مراکز درمانی برای دیالیز معرفی می شوند .

لازم به ذکر است، بیماران دیالیزی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و برخی بیمه های مکمل هستند به صورت رایگان از بخش دیالیز بیمارستان بهمن خدمات دریافت می کنند .

یکی دیگر از مزایای این بخش برای آن دسته از بیمارانی که توانایی ایستادن ندارند تجهیز به باسکول ویلچر است و از این طریق قبل و پس از انجام دیالیز وزن گیری می شوند.

بخش دیالیز با 6 تخت فعال با تجهیزاتی به روز و ساعت خدمات دهی بخش دیالیز به بیماران همه روزه از ساعت 6 صبح تا 16  بعدازظهر در دو شیفت فعال میباشد.

شعار روز جهانی کلیه در سال 2023 "سلامت کلیه برای همه ، آماده شدن برای موارد غیرمنتظره، حمایت از افراد آسیب پذیر"  نامگذاری شده است.